19 juli 2011

Vad ögat ser...



Fick syn på de här påslakanen på Myrorna häromdan.... och mina ögon kunde inte bestämma sig om de tyckte att de var fina eller ej. Så jag skickade ett mms till min systerdotter och skrev -"Mina ögon kan inte riktigt bestämma sig om de gillar påslakanen eller ej, vad tycker du?" (det hör till saken att jag litar på min systerdotter till 100% när det gäller sånt här). Hon svarade -"det beror på om de är gamla eller nya. De är finare om de gamla, hur knäppt det än kan låta". Jag kunde göra bedömningen att de gamla, så det skrev jag... då kom svaret -"köp". Så det gjorde jag... 25:-/st! Nu ligger de här nytvättade och luktar sköljmedel och jag är mycket lycklig över dem... jag ska nog bädda med dom till mina nattgäster i Stockholm... Visst har man ett visst förhållande till påslakan?! Man har alltid åsikter om dom... eller hur!?

1 kommentar:

  1. Fina, tror jag eller jag vet inte riktigt! :) Får nog fundera lite till!
    Knepigt det där att man ibland inte kan bestämma sej för vad man tycker. Vi som tycker och vet så mycket annars?!

    SvaraRadera