19 september 2010

Alex vann :-)!




















... ja vet, ja vet... Karlstad Crusaders vann... med 37-15 :-)!
Bildvalen styrs ju av ett visst egetintresse :-)... det är Alex, Johanna, Mimmi och Caroline som får vara med idag!

Nu är det ju så att jag är ingen sportreporter, jag är bara en svärmor som varit på SM-final i amerikansk fotboll där min dotters sambo spelar... Alexander :-)! Självklart blir vinklingen lite annorlunda... jag kan för det första knappt reglerna, bara lite... jag gör bara som alla andra på läktarn... Johanna förklarade för mig (precis som en duktig småskolefröken) -"När nummer 5 är ute mamma, då ska du vara tyst"... -"När nummer 18 (Alex) är ute, då ska du störa, alltså skrika"... det förstod jag, så jag gjorde så... och det verkade ju gå vägen... de skrek bl.a "DEFENCE" (vet inte om det stavas så)... då sa Ola -"Va' säger di, säger di sidfläsk?"

1 kommentar:

  1. Wiiiiiiiiiihoo! Fy fasiken vad gött! Väl värda denna seger. Synd att jag inte kunde närvara men tur att ni gjorde det! :)

    SvaraRadera