13 september 2010

Vackraste sommarbilden så här inför hösten...




Jag började höststäda lite idag, i trägårn'... eller rättare sagt - jag började göra nåt i trägårn' över huvud taget idag! Jag tror inte jag har gjort nåt sen i juni, förutom klippt gräsmattan... detta är INTE likt mig! Jag har försökt intala mig att det är vackert när det är så där lite vildvuxet och ENORMT charmigt med "lite" ogräs här och där... att liksom alla raka kanter är borta, att allt går i varann... jag tittar väl för mycket i tidningar och trädgårdsböcker...idag tittade jag ut med andra ögon, och jag lovar det finns ingenting som är charmigt här nu! ...fortsättning följer...


Vad har jag GJORT hela sommaren?! ... i och för sig har det varit en del guldkorn när jag tänker efter...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar