07 september 2010

Morgonpromenad...





























Är det nån mer än jag som "döper" promenaderna? I ett par veckor så har jag gått "runt Kroppkärrssjön" nu... då går jag INTE runt sjön... jag går ner till sjön en viss väg, och så går jag hem en annan väg. Varje rutt har liksom sitt... i dag tog jag några bilder så ni också får vara med och titta... min förkärlek till hus lyser igenom... ett gulligt, ett som gör mig nyfiken och ett som man skulle vilja ta hand om lite... gissa vilket som är vilket...







En annan tur jag har, heter "donka i skylten". I Kil gick man runt Fryken... då gick man ner till Fryken och upp igen, inte runt. I Fagerås är de lite latare... där går de runt Herrgårn'... i stugan går vi runt södra eller "brevlådan", "gamla macken"... när jag bodde i stan gick jag LLA...

1 kommentar:

  1. Varg-promenaden,runt Bränna,runt fagerhult,Utterud,runt Klaxsjön..Du får komma till Fagerås nån dag och pröva dessa äventyr!!

    SvaraRadera