22 september 2010

Hösten inspirerar...

Känner ni igen fyndet från igår?

Det växer vildvin efter en gångväg som jag brukar gå...



Torgvantarna som fått sina färger efter vildvinet!














Allt är plockat i skogen!












En sån här dag när solen skiner i september, så blir allt så vackert! Färgerna som har börjat spraka ute nu är så vackra och inspirerande...


...dessutom har jag handlat upp alla mina pengar på kängor, tyg och SM-finaler så nu får jag använda fantasin och naturen för att göra lite höstfint utanför ytterdörren :-)!


Det första paret torgvantar (Maries perfekta namn på dem) är klara, så jag har börjat med par nummer två... de får samma färger som vildvinet ser ut nu :-)!

1 kommentar:

  1. Så fint du gör Mia, ser ut som du har spenderat hur mycket pengar som helst på att köpa dessa härliga höstdekorationer , på dyr-affären !!! Kram Marie

    SvaraRadera