01 september 2010

Mias syateljé




Nä mä... nytt utseende :-)... vad tycker ni? Blev det inte lite mysigt här inne? Nu fattas det bara lite rustikt mörkt trä, smide och en faslig massa stearinljus i alla mustiga färger... och lite god mat och gott rött i ett glas... ja ja.. men i alla fall... jag tänkte att jag skulle visa er lite av det jag sitter och syr (om jag nu kommer ihåg hur man fick in bilderna här). Jag skulle liksom vilja skriva under varje bild också, men det tror jag INTE att jag kan!



Att jag håller på och syr är väl egentligen inte så konstigt, jag är periodare med det... nu är det ett bra tidsfördriv när jag går hemma och tycker synd om mig själv (ärligt talat är jag en riktig gnällkärring nu för tiden... usch!)



Johanna hade lovat att vara "modell" för mina kläder, men jag får inte tummen ur och fixar detta, och nu har skolan börjat för henne så jag vet inte hur det blir... men förhoppningsvis ska det bli av. Då blir det en hel bildserie av det jag syr/syr om/ändrar/loppisfynd osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar